nedeľa 25. januára 2015

Tadá ?? Prišla som na spôsob, ako zúžitkovať pesto ktorému končí spotreba a jesť tretí deň cestoviny s pestom sa nechce snáď už nikomu.
Uvariť mrazený hrach  s cibuľou, cesnakom..okoreniť...ponoriť mixer a mixovať.  Pridať pesto - zvyšok ( čo je asi dve polievkove lyžice) a je to !
Primitívne lahké a rýchle :) A chutné samozrejme.
PS : Čerstvé pesto je proste čerstvé pesto. Nedá sa ani len porovnať s tým baleným. Kedže moja polievka je z baleného, preto nemá takú peknú "trávičkovu" farbu akú by mala mať podľa mojích predstáv :)
A ešte niečo.. Túto polievku nedávajte koštovať niekomu, kto nemá rad experimenty v kuchyni a čo je zelené - toho sa bojí ! Kedže pesto má samé o sebe zvláštnu výraznu chuť !

Ale sú na svete dve osoby, ktoré by som tým nesmierne rada nakrmila aj napriek tomu ze pri pohľade na zelenú polievku by som ich musela naháňať pár kilometrov. A zrovna mi jedna napísala ! :)) Si snáď o to koleduje !!! :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára