streda 12. marca 2014

Trošku od veci .... ale :)



Nedeľný obed z ktorého sa teším ešte teraz ! Zapečený plnený baklažán ! Fakt výborne !
Teraz, kade chodím každému ho odporúčam vyskúšať :D



Podarila sa mi tá najlepšie zeleninová políevka .. ako už veru dávno nie :)
Mix všetkej zeleniny, ktorú som doma našla ! 



3 komentáre:

  1. Mmmm, polévka vypadá dobře, tam ještě vařenou zeleninu snesu :D, ale přesto, že na první fotce jídlo vypadá dobře, pro mě by to asi nebylo to pravé ořechové. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Polievka bola naozaj super, po dlhom čase sa mi podarila :)) a to druhé .. ako..keď som videla recept, neočakávala som od toho moc, no bola som prekvapená :) Hm .. asi nemáš rada zeleninu, či ??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam mňam....Takové husté zeleninové polívky miluju :)
    YoungWildFree

    OdpovedaťOdstrániť