pondelok 20. januára 2014

Prešlo pár dní a ja som sa predsa len presťahovala. Aj napriek tomu, že som sa velice bránila. Moje rozhodnutie bolo rýchle. Presťahovala som si knihy, šperky, akvária  a ani som sa nenazdala, v posteli ležali moje periny a vankúše.
Prvá noc bola skutočne zvláštna.
Zatiaľ som sa tu však ,,neudomácnila " uvidím časom.

Behom týždňa som si všimla, že sa stávam debilovzdorná na maximum. Blbý človek ma jaksi nerozhádže, iba rozosmeje.
Odolnou som sa stala v práci.
Ako si dnes vykračujem popri ceste, smerom ku mne sa rútilo auto auto, ktoré svoj smer rýchlou jazdou nasmerovalo na poriadnu kaluž.
Hneď ako som videla, že ten ,,pako,, ma určitý zámer dala som dáždnik bokom, nech ma TO o čosi menej zasiahne a čakala na tu šupu.
Zasiahlo ma to kvalitne. Pravú stranu kabátu som mala zafrkanú takmer celú  a zvyšok ,,kvapiek,, skončil na mojej tvári.
Okolo idúca pani sa nad tým neskutočne rozčulovala a nahlas ho preklínala, nech sa mu stane to isté.
Ja som sa s chuti zasmiala, utrela si tvár a pokračovala v ceste ďaľej s úsmevom na perách.
Znie to asi divne, ale prišlo mi vtipne.
Jednak ... čo to bolo akože za paka ?
A ,,druhak,, prečo ta teta z toho robí takú vedu ? Bože, veď je to len voda a aj tak to skoro všetko skončilo na mne :))

Dnes som konečne navštívila kaderníčku. Rozčesala mi moje ,,prírodne,, dredy a skrátila to. Konečne !
Určitý pocit - slobody. Kúpila som na ne olej, tak uvidím či sa mi prestanú robiť tie ,,chuchvalce "

Bola výplata ... tak som sa ,,tešila,, ale už zas šetrím.

Z hier sa neskutočne teším !
To ,,oné,, adidas som si kúpila kvôli tej taške ! A ten krém je vraj super.. uvidímee :)  Papuče ...neviem zistiť, ktorá je pravá a ktorá ľavá ... ale boli to jediné papuče v celom obchode a aj to moje číslo !
Vankúš ?? Vitaj v mojej novej izbe ... keď si už konečne ušitý !
Nákup vo fanku ! A to mi 15 € odrátala !!! No neteš sa z materiálnych vecí !!! :D



Podnos na čaje ... To bol darček :)
Prišla ma pozrieť senoritta moja. Doniesla mi ,,kadečo "
Momentálne pracuje na jednej soche ... a na výsledok sa teším ! Mala by to byť pecka !
A ? Posledná dve foto ...sťahovanie sa :)




3 komentáre: