nedeľa 15. decembra 2013

Konečne víkend ako má byť !

Piatok prebiehal tak decentne - takmer romanticky :D


Hroznový produkt vyhral nad kiwi produktom ! Ako tak pozerám na tie poháre, mala by som ísť poriadne povysávať obývačku a pozbierať zvyšky skla :P
Rozbila som pohár. U mňa samozrejmosť !

Sobota ?  
Tento deň ma stál dosť penazi ale i nervov.
Snažila som sa najviac, ako sa len dalo.
A ten deň stál skutočne za to !
Pripravila som im cheescake, ktorý som pripravovala počas telefonátu s ex. Bol v práci a išiel do BA pre zákaznika asi . Vynorili sa mu spomienky tak mi zavolal. 
V celku dlhý a vtipný telefonát :)


Robila som i pizzu .. trošku ma začali upodozrievať, že nie je domáca !


Keď sa všetko spapalo, išlo sa piť !
A dopadlo to skutočne kvalitnými  hláškami, ktoré sme plodili pri hre sexmisia.
Jedná sa o hru, kde su rôzne otázky a úlohy na tému - viď názov hry :D

Mierne pripitá, kamarátom podporená a zlými umyslami očarená , ponúkla som chulvu  Bhut Jolokiou     ( či ako sa to píše)
On, odporca štiplavého, mierne zaskočený z ponuky to ochutnal.
Olutoval to a išiel si dať jazyk pod prúd vody.
Moje umysli ma držali i naďaľej, preto som urobila čosi viac.
Dala som si na jazyk tu papričku v kvalitnom množstve a dala som Chulve pusu.
,, Prečo ? Prečo si mi to spravila ? "
Lebo si povolný ! Preto ! :D
A tak si napustil do prasiatkovej šiálky vodu a chladil si v nej jazyk. Popri tom na mňa pozeral s nesmierne škaredým pohľadom !
Ale nehneval sa na mňa ... bral to ako srandu a to sa mi páči !

Vybrala som si jeho ako osobu, ktorej počas hry dovolím napísať svoje meno do môjho výstrihu ! 
To bola úloha ... 

Keď odišli, upratala som a išla som malovať. Išla som spať skoro o takom čase, ako vstávam ráno na rannú smenu do roboty :))











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára