pondelok 9. decembra 2013

Ako tak sledujem, na blogu som sa nezjavila .. veru dávno.
Príčinou bol aj stres, ktorý sa pripísal na môj každodenný plán dňa.
Nastúpila som do novej práce, kde to začína byť poriadne kruté.
Idu Vianoce - samé peniaze a peniaze, platby, výdaje, vklady, výbery, dodaje !
Choďte do prdele !
Posielam tam tých, ktorí nedokážu pochopiť že sa budem zaúčať.
Zatiaľ som bola len tichý pozorovateľ.
Zajtra som však dopozorovala a idem robiť !
Nezdá sa mi to nejak tažké, ale je toho nesmierne veľa.
Nedokážem akceptovať to, že to ešte neviem na 100 % . 
Som si vedomá toho, že to potrvá dlho .
A to ma štve .
Dokonca si nedokážem zadeliť čas pred prácou, ale ani  po práci.
Preto nechodím cvičit ani sa nestravujem tak ako by som chcela.
A to sa mi vôbec nepáči !
Už nech sa to všetko utrasie !

Ps : Milujem zubára !
Cez týždeň som navštívila ambulanciu zubára, ktorí je široko ďaľeko v okolí jeden z najlepších. Samozrejme i najdrahších, čo ma strašne štve !
Je mladý a je fakt sympaťák ! To je o ňom známe !
Ale ?
On ma nového kolegu !
Takisto zubár, v tej istej ambulancii !
Bol mladý, šikovný, pohľadný a tak jemný  !
On je jediný zubár, ktorého sa absolútne nebojím !
Už sa teším, keď mi zavolá a dá termín !
To píšem JA, ktorá sa zubárov bojí, v čakárni som zväčša cela biela a je mi na omdletie od strachu !
A ... občas mi ujde aj slzička ! ( A no a čo ! Nehanbím sa za to ) !


Ps 2 : Ako som tak pozerala, čo je na nete nové, neudržala som dokonca ani slzu od smiechu. Ľudia sa dokážu fotiť naozaj pri všetkom :D :D :D  Uhm, také zmyselné :D

Ps 3 : Dodaj foto ! Či snáď po zaslatí žiadosti o prídel - prídel ?

                                                   To bolo mini s mini v mini ! :)

                                                          Hm ... zdravá strava !
 

                    Je nová, ale už ju asi nemám rada. Rozopla sa mi nevhod gombička v robote a doma sa mi putko zachytilo o ,,dzindzik,, v mikrovlnke a všetko sa mi z taniera vylialo ...
                                                   
                                                    Vianočné ! Tradícia :D



                                   Upratala som to. Prekrásne ! Snáď sa k tomu čoskoro vrátim :(


Môj prvý snehuliak ! :) 


                                                   Cviklová polievka !  Fakt že treba vyskúšať :)


Banícke raňajky !  Bohužiaľ, mávam ich v poslednom čase o 4.30 ! :(

 


                          Aaaaaaa ??? Dnes som sa stala oficiálnym majiteľom hodiniek DKNY :) Ujo hodinár mi potvrdil, že to nie je žiaden ,,fake,, a tak konečne mám kľud na duši.
  Takto. Po tom ako som si dôklade spytovala svedomie, prišla som k záveru, že tento rok si zaslúžim na Vianoce čosi ,,extra,, :)    A tak som ich kúpila ! Foto som sem nedala, pretože chcem na ne zabudnúť, aby som sa tešila na Vianoce ! A keby tu foto tu mám, neustále by som ich očumovala ! :P    


A ? Do mojej zbierky rúžov pribudol (hneď prvý) rúž Clarins ! A na tých perách drží a drží jak sa len dá ! Myslím že predbehne môjho obľúbenca ( č.3) z Mary Kay .



A ... myslím že tento post nebol vôbec hoden publikovania. Ale tie fotky mi zbytočne zaberali pamäť v telefóne :D
A ??? V piatok bude možno pááá a páááá párty ! Jo, ja chcu !






1 komentár: