utorok 26. novembra 2013


13 komentárov:

  1. Ono to v náhledu vypadalo jako hrozně hezky zabalený kondomy. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fakt si ma rozosmial ! :D :D Skúsim poslať návrhy ,,kondomfirmám,, na obal a ak mi ich schvália, pošlem ti krabičku ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby len zlatá ! Ale ešte aj pekná, múdra, šikovná, inteligentná a samozrejme skromná !!! :D Ale tak, to si si už určite všimol ! :D A tak bol to tvoj návrh, tak si krabičku zaslúžiš ! Ak by sa mi rozbehol biznis, mesačne by som ťa nimi teda zásobovala ! :D

      Odstrániť
    2. :D Abych tě pak nepřivedl na mizinu!
      Jasně, udělám si sbírku, to určitě nikdo nemá.

      Skromná.. vidím. :D

      Odstrániť
    3. Na to si daj pozor ! Ak by si ma priviezol na mizinu tak by sa vo mne odhalil môj skrytý psychopatizmus a prenasledovala by som ťa, každý jeden tvoj krok ! :D Tak a teraz by si sa mal báť, možno som fakt psychouš a nevieš či mi teraz neprepne a nevyhladám ťa ! Som predsa človek cez internet a nikdy nevieš kto sedí na druhej strane ! :D :D :D

      A som skromná ! Chceš snáď povedať že nie ??? :D Veľmi dobre si rozmysli čo napíšeš ! :D

      Odstrániť
    4. Blbost.. já jsem ta nejzlejší bytost široko daleko a já vydávám licence všem, kteří se chtějí dát na temnou stranu!

      Nezkoušej na mě tyhle triky, na ti neskočím! :D

      Odstrániť
    5. Ty si najzlejší , ale furt tu je ten titul Psychopat ! :D Dám ti meno na facebooku jednej čupky, to je fakt že patopsychologicky zdegenerovaná osoba, tá by ti povyprávala a hrdo by ma začlenila k psychopatom :D
      A dúfam že nemám dočinenia s kýmsi, kto robí po tme v lesoch nejaké obrady s mačkami, popri tom si spieva a čosi recituje a nakoniec sa naje ... či ??? :D Keď je reč o tej temnej strane !

      Ake triky ??? To su iba nepriame donucovanie prostriedky, ktoré ťa majú varovať preed nevhodnou odpoveďou !

      Peter, mal by si si spytovať svedomie !!! Keď si taký zlý človek :D :D :D

      Odstrániť
    6. Otázkou je, co znamená titul psychopata?
      Máš na mysli člověka nepříčetného, který se neovládá?

      Co když přijde na člověka, kterej si je svých emocí vědomej, ovládá je a zároveň je dostatečně empatickej, aby té vlastnoti využíval k ovládání? A co když ten člověk používá ve své filozofii tolik logiky a materialismu, že má rapidně posunutou hranici dobrého a zlého?
      ... Psychopatičtí lidé se dají docela dobře ovládat a usměrňovat.. tedy pokud nejsi přivázaná k židli a psychopat nemá kleště/vrtačku...
      No ale nebudu tvrdit, že jsem jedno z toho... jen nad věcmi velmi rád přemýšlím.. logicky.

      Co se týče spiritismu, teismu/deismu, ovládání energií.... no shodou okolností se o tyhle věci okrajově zajímám, i když zrovna kočku jsem eště nikdy neobětoval! :D

      Ty tvé manipulativní prostředky.. ach jo! :D Filozofická otázka.. co když někdo ví, že je zlý a dokonce ho to i baví, protože zlo je z pohodlnosti většinou pohodlnější a výhodnější? :D

      Jdu najít nějakou kočku.... -_-

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak mňa baví byť tak trošku zlou. *Ale tak trošku ... A v dnešnej dobe je to určite výhodnejšie. Zase je diskutabilné, čo pokladáme za ZLO. A choď, potom mi ju môžeš poslať. Ja mám mačky veľmi rada . Majú dobré šťavnaté mäso, ktoré je najlepšie urobiť na prírodno, vo vlastnej šťave ! Fakt to je delikatesa !!! Skúšala som aj psa, ale keď som sa vrhla na lov, vždy som prehrala :( Ale to mačacie ti odporúčam ! :D :D :D Takže hor sa na lov !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já radši psa, hele.. nakrájet na kousky, osmahnout zprudka veké kusy cibule, přidat k tomu maso, pak k tomu plácnout rajčátka a trochu chilli, ztlumit to, přikrýt pánvičkou a nechat podusit... prostě fantastický.

      Kočky sou kundy, zákeřný, se hoděj sotva na vývar...

      Trošku zlí lidé bez mého povolení neexistují, kolikrát ti to mám psát! :D

      Odstrániť
    2. Požiadala som o povolenie !!! :D
      A tak to je teda fakt super recept !!! Znie to skutočne lákavo, len mám problem trošku s tým chytiť psa ! Ako som už písala. Mohol by si mi poslať na dobierku !!!

      Odstrániť