nedeľa 20. októbra 2013

Občas sa nám s kolegyňou stáva taká situácia, že sa smejeme v práci z ničoho nič. Na všetkom a na všetkých. Len tak . Príde človek a v tom mám chuť sa smiať ako posadnutá. Bez dôvodu. Mám dobrú náladu.
Dnes som už zatvárala a na exprese som započula hrať túto pesničku.
Už som ju raz videla v TV a preto som okamžite utekala k rádiu a vytrhla zástrčku od rádia !
Spokojne som si vydýchla, pretože viem že by som to nezvládla !
Neudržala by som smiech.
Bojím sa, že to najbližšie zahrajú opäť a ja skutočne nezvládnem obsluhovať ,, pri vedomí " :D


Už chcem volno :)
To naposledy som si BRUTALNE užila :))
Bola som na káve s ex-objavom :D
Taktiež na číne ( alá párikove rande??? Tak to snáď nie !) ... a tá Čína mi teda vôbec ,, nešmakovala,, :D
Behala som si po balíky na poštu, kde ma čakalo mnoho SUPER vecí čo som si naobjednávala :)
Potom smer Nitra - Divadlo ! Čistá improvizácia ! Ale boli super !
To mi pripomína, ako sme raz hrali jedno divadlo a jedna baba si pomýlila  texty a namiesto takmer hodinového vystúpenia sme mali asi 15 minútove :D Len tak prišla  spoza paravánu a spustila záverečnú scénu ! 
Ako tak premýšlam, veľmi mi tie časy chýbajú . Naposledy som hrala strýka klauna - jeho život a pred asi 4 mesiacmi som si akurát tak zahrala od Shakrespeara skorotenie zlej ženy s bývalou učiteľkou dramatického umenia. Ale ? Bolo to super !
A ... rozbehli sa mi zákazky na nechty ! Dosť :))  V utorok som brúsila už ráno o 7.00 ! :)
A ešte ... Pomaly ale isto sa u nás končí sezóna a je dosť pravdepodobné že sa čoskoro zatvorí.  Čo znamená že na zimu si musím nájsť novu prácu. A premýšlam nad jednou Pražskou firmou ! Bolo by mi tam  asi super :)
Mám toľko veci čo chcem napísať, že to teraz na rýchlo vôbec nedokážem napísať do normálneho textu !
A ... Ja a auto milujeme večerné ohmatávanie obrubníkov ! Ten naposledy, bol taký tajomný, nenápadny, no zároveň divoký a skutočne vzrušujúci ! Nikde nič, všade tma  a zrazu sa na nás vrhol. Ďábel jeden :D  Našťastie bol neškodný ! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára