štvrtok 24. októbra 2013

Existuje miesto, kde sa moje pocity premieňajú extrémne prudko a extrémne rýchlo.
Robota .
Dnes som vyskúšala snáď každý jeden pocit, ktorý človek dokáže vnímať.
Smiech.
Radosť.
Smútok.
Depresia.
Nervozita.
Bezmocnosť.
Pocitila som pocit, ktorý už pár rokov nedokážem identifikovať. Od vtedy, ako som začala vnímať prítomnosť jedného pána.
Je starší, nedokážem odhadnúť vek.
Nikdy sme sa nerozprávali.
Na základe jeho zovňajšku, je ten človek neuveriteľne nesympatický !
Vždy sa pozeráme jeden druhému do očí, nechápavo na seba pozeráme.
Mám taký pocit, že ten človek je umelec.
Ano, je nesympatický, no nesmierne ma zaujíma jeho vnútro -  jeho život !
Viem, že keby mu položím otázku, na ktorú chcem odpoveď, bola by taká, akú očakávam.
Mala som ju na jazyku.
No neodvážila som sa. Jeho pohľad mi to nedovolil. Umlčal ma. Pozerá sa na mňa tak zvláštne. Mám pocit, že jeho pohľad odráža ten môj. Ako keby stojíme obaja oproti zrkadlu.
Nezmôžem sa na ani na jedno slovo.
Myslím si, že ten človek mi raz zasiahne určitým spôsobom do života. Neviem ako, neviem prečo, ale zasiahne.
Už mi zostáva iba dúfať, že nie negatívne !

A ... Zajtra o 11.00 ... prosím držať palce !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára