utorok 24. septembra 2013

Ležím v posteli, nohy mam zabalené do ružových chlpatých ponožiek a  spod periny vykúkam na notebook. Od teraz sa odtiaľto už nepohnem.
Hneď ako som sa zobudila, mala som pocit že v priebehu hodiny sa ukašlem na druhý svet alebo sa udusím tou nechutnou vecou. A tak som sa rozhodla odpochodovať do lekárne. Našťastie ju máme kúsok od domu. Umyla som si zuby, dala rifle a na vrch pyžama prehodila bundu. Ano. V podstate som si išla zachrániť svoj život do lekárne v pyžame. Ale to som vedela iba JA a už to viete aj VY ! Po príchode domov, som si urobila čaje a dala som si dávku, ktorá mi ma pomôcť pri uzdravení.
Uložila som sa späť do postele.
Teraz premýšlam, čo budem robiť.
Pozrieť si nejaký film alebo si prečítať knihu.
Včera som pozerala Moliéra. Odporúčam si pozrieť :) Samozrejme tým, ktorí aspoň  vedia kto to vlastne bol.
No ... a teraz, v tejto chvíli som sa už rozhodla. Idem si čítať.
- Modrý zápisník (J.A Levine)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára