nedeľa 28. júla 2013


Tak veľmi by som chcela ...
Viem že chceš aj ty ....
Je to tak silné, priam neprehľiadnuteľné ...
TY a JA ...
Už pár rokov ...
Každý to vie ... každý to vidí..
Pohľad, dotyk, bozk ... proste čokoľvek...
. . . . neutajíme to !
Vždy sa vydáme každý inou cestou, no napriek tomu sa stretneme na tej našej.
Každý z nás vie, že to svoje putovanie na druhe strane škaredo poznačí.
Ty určite ...  vlastne, ty si už poznačil.. Ja v tvojej prítomnosti tiež nedokážem ostať chladná.
Tak ako vždy. Pozrieš sa na mňa, dotkneš sa ma a ja sa vtedy cítim neuveriteľne.
Som hrdá na to .. že si to bol VTEDY práve ty a teraz si to tiež TY !
Do kedy to takto vlastne bude pokračovať ?
Čo to medzi nami vlastne je ?
Čo sa medzi nami vytvorilo od prvého dňa ako sme sa videli ?
Čo to je ?
Nie ... Láska to nie je. Aspoň takúto jej formu nepoznám.
Alebo že by som do teraz nevedela čo je to láska ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára