piatok 5. júla 2013

Návrat

Rozhodla som sa pre návrat na tento blog. Dôvod je úplne jednoduchý. TU som to proste JA. Premýšlala som nad tým už dávnejšie, ale uskutočňujem to až dnes.
Píšem tak, ako kedysi.
Sedím na balkóne, obklopená kvetmi a bylinkami. Všade vôkol mňa sa však tento raz šíri vôňa bazy. Lepšie povedané bazovej šťavy, ktorá kvasi. Pre niekoho potešenie a pre moje sklamanie okrem kvasenia ešte plesnivie. A tak som to začala filtrovať a uvidíme čo z toho bude. Má to skvelú chuť.Chutí mi to ako bazové víno.

Dobre, dosť o mojich pokusoch, kvasoch a plesniach.
Premýšlam, čo všetko sa udialo od toho času, ako som tu bola naposledy.
S mojou ,,veľkou láskou,, sme sa rozišli, do školy už nechodím, ukončila som ju. Takže teraz som slobodná, čo sa mi po určitej stránke páči a taktiež som pracujúca. Ooo, áno. Peniaze ma ničia. Veľmi sa teším z nákupu materiálnych vecí. Ale nie je to až také zlé. Stále sa dokážem tešiť aj z maličkostí, ako zo slnka, dážďu či úsmevu. Ale i z letmého meninového bozku od Peťa. Je to náš zákaznik. Ma úžastných rodičov a prekrásny parfém, super auto a mnoho super vecí.
A čo tá škola ???
Nič. Mám iné plány. O tých trošku mlčím.
Zatiaľ s písaním končím. Tak Hola hey !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára