piatok 12. júla 2013

Dva týždne dozadu som si dala slub, že pozviecham odvahu a zavolám Pána P von.
Tie dva týždne sme sa nevideli a preto som sa snažila na svojom výzore trošku popracovať, aby som nadobudla sebavedomie a naznačila mu, že mám záujem ísť s ním von.
Dnes, keď som bola  ,, na zdravotnej,, s vedúcou, ktosi na mňa mával.
V tú ranu ma vedúca vyhodila na prevádzku, aby som sa mu išla pozdraviť.
Pán P ... A ja ...
Dal mi číslo ... Ideme na ,, rande,,  :))
Teším sa z toho, moc moc.
Je pravda, že som si to plánovala, ale ono to v podstate prišlo nejak samo ... spontánne.
Keď som prišla za ním von, vyzvedal o mojom rozchode. KONECNE TO VIE !
Povedala som mu, ako to všetko bolo ...
Moju nesmiernu radosť mi však zničil ON ! Ten z ktorým sme sa rozišli.
ZAS bol u mňa v robote :( sere ma !
A včera ma videl s cigaretou prechádzať cez cestu !
A to nevie že fajčím :D Pekné stretnutie ! :D

No, kašlem na minulosť, ale riešim budúcnosť :)) Uúúúú !
Ps : Pán P je Peťo .. ten SUPER chalan- muž ? ( 26r) čo som ho už spomínala ... :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára